#royalenfield

A little clip of the latest venture that went live 21st Dec. Full build took jus
A little clip of the latest venture that went live 21st Dec. Full build took just 27days and fought all the way but so worth it. Check it out. #art   #arts   #artgallery   #artprints   #originalartwork #loveart #artisoninstagram   #artjunkie #capturedconcepts #visualsoflife #paintings #featuremeofh #pixel_ig #londonart #londonartscene #whyconcept   #forbiddenart #visualcreators #visualsgang
bete gara gara kerjaan numpuk di awal pekan? . Kuy kudu lunch yg super nikmat p
bete gara gara kerjaan numpuk di awal pekan? . Kuy kudu lunch yg super nikmat pake menu mini bebek oven mozzarella. Bebeknya empuk dan nggak bau amis, disajikan diatas hotplate dengan mozzarella yg meleleh 👍 ____________________________ Bebek Telor Asin Pak Joss @bebektelorasinpakjoss
I’d rather wander than follow the path. #wanderwherethewifiisweak
I’d rather wander than follow the path. #wanderwherethewifiisweak
Sasquatch sighting not guaranteed with your rental. 📸: @tacblaster
Sasquatch sighting not guaranteed with your rental. 📸: @tacblaster
[SIFAT KELUARGA] KALAU yg ini namanya bli ded! Kakak kandung, kakak ke dua ku!
[SIFAT KELUARGA] KALAU yg ini namanya bli ded! Kakak kandung, kakak ke dua ku! Baiknya dia itu sayang sama binatang (dibanding adiknya? :')) #candaaa. Secara personalities, dia tinggi, brewokan sih kadang, rambut ikel ikel wkwk, males mandi #issss , tp kalau udah mau dandan, gantenggggg bat! Cuman jeleknya dia galak, omonganya kadang bikin sakit hati, keras juga, tp kalau pas aku lagi ultah minta hadiah lgsg dikasi, hehee (bangga jd anak bontot) dah tu aja. Soalnya dia jelek! Bye! *btw kok fotonya nyelip satu kaya gitu ya :[ # #emotive #artisoninstagram #of2humans #capturedconcepts #visualsoflife #l0tsabraids #featuremeofh #pixel_ig #pixel_ig #marvelshot #whyconcept #forbiddenart #whyconcept #forbiddenart #visualcreators #forbiddenart #visualcreators #visualsgang #visualcreators #visualsgang #photooftheday #picoftheday #love #bnw_captures #bnw_universe #insta_bw #bwmasters #igfotogram_bw #excellent_bnw #igblacknwhite #excellent_bnw #igblacknwhite #blackandwhite_perfection #bali #instagood #photooftheday #tbt
Today
Today
You left me to drown into pools of wishful thinking, and I don’t wanna swim anym
You left me to drown into pools of wishful thinking, and I don’t wanna swim anymore🥀💧 miss taking photos ;(
We keep the smile! See you tomorrow.✌🏾 #bundesliga #focus #lukebakio
We keep the smile! See you tomorrow.✌🏾 #bundesliga #focus #lukebakio