#picdaily

Posts tagged as #picdaily on Instagram

156,393 Posts

Making Sunday our fun day...
Iya perjalanan kalian tuh emang dari kecil banget dari wilona yg kecil main di TPI sblm skrng  jdi MNCTV dan ochi jg main, kalian sampek sesukses sekarang tuh emang butuh proses panjang. Tapi alhamdulillah ya kerja keras kalian membuahkan hasil sampai jadi seperti sekarang dulu kalian masih imut2 kecilnya kok sekarang udah gede tmbh cantik aja 
Numpang tag bntr say 😁 @fatma.nic20
#ochirosdiana #natashawilona #instagram #instame #instadaily #instapic #instafollow #instagramers #instalove #igergirl #instaphoto #instaart #photome #photogram #photooftheday #photodaily #picme #picgram #picoftheday #picdaily #followme #followforfollow #likeforlike #like4like #likeforfollow #webstame #webstagram #webdaily #tweegram #statigram
Ini 2 sahabat dari bocil banget kalo udah kumpul pasti suka rusuh dan konyol, gak tau kenapa suka aja lihat mereka.. Yg blm nonton di tonton ya di chanel youtubenya wilona
Udah kayak abaang dan kakak ya chi sama kk rio
Iya lha bocah ngapain jga y chi d bilang pelakor 😂😂
#ochirosdiana #natashawilona #instagram #instame #instadaily #instapic #instafollow #instagramers #instalove #igergirl #instaphoto #instaart #photome #photogram #photooftheday #photodaily #picme #picgram #picoftheday #picdaily #followme #followforfollow #likeforlike #like4like #likeforfollow #webstame #webstagram #webdaily #tweegram #statigram
Yesterday I attended @SkullenNailDesign’s hobby workshop and had the best time! ✨

Here is my hand from practicing some of the styles we learned. I really enjoy when I’m able to be creative and also find it really therapeutic so if you need some amateur nails doing hmu ✌🏼
‘In my end is my beginning’ - an eternal moment. T S Eliot’s hopeful message reminding us that through our shared humanity, we remain connected and escape the limitations of our time. 
When we allow ourselves to be influenced by the memory of those we have lost, we maintain their impact upon the universe and pay tribute to their existence.

Loading