#mycutie

Preweddjng of @yuliagustian_ (1/3)
Preweddjng of @yuliagustian_ (1/3)
Today
Today

Happy new year! All the best for 2019!🎈🎊🎉☃️☄️
Happy new year! All the best for 2019!🎈🎊🎉☃️☄️
Morning at Plaosan Temple. Photo. Huaweimate10
Morning at Plaosan Temple. Photo. Huaweimate10
Sasquatch sighting not guaranteed with your rental. 📸: @tacblaster
Sasquatch sighting not guaranteed with your rental. 📸: @tacblaster
[SIFAT KELUARGA] KALAU yg ini namanya bli ded! Kakak kandung, kakak ke dua ku!
[SIFAT KELUARGA] KALAU yg ini namanya bli ded! Kakak kandung, kakak ke dua ku! Baiknya dia itu sayang sama binatang (dibanding adiknya? :')) #candaaa. Secara personalities, dia tinggi, brewokan sih kadang, rambut ikel ikel wkwk, males mandi #issss , tp kalau udah mau dandan, gantenggggg bat! Cuman jeleknya dia galak, omonganya kadang bikin sakit hati, keras juga, tp kalau pas aku lagi ultah minta hadiah lgsg dikasi, hehee (bangga jd anak bontot) dah tu aja. Soalnya dia jelek! Bye! *btw kok fotonya nyelip satu kaya gitu ya :[ # #emotive #artisoninstagram #of2humans #capturedconcepts #visualsoflife #l0tsabraids #featuremeofh #pixel_ig #pixel_ig #marvelshot #whyconcept #forbiddenart #whyconcept #forbiddenart #visualcreators #forbiddenart #visualcreators #visualsgang #visualcreators #visualsgang #photooftheday #picoftheday #love #bnw_captures #bnw_universe #insta_bw #bwmasters #igfotogram_bw #excellent_bnw #igblacknwhite #excellent_bnw #igblacknwhite #blackandwhite_perfection #bali #instagood #photooftheday #tbt

happy monday everybody! i hope you all enjoyed your break 😄
happy monday everybody! i hope you all enjoyed your break 😄