#ahsasylum

Posts tagged as #ahsasylum on Instagram

169,140 Posts

•The softest Antichrist•
Posted by ⛧: This is accurate. (Photo from Pinterest)

Tags: #ahs #americanhorrorstory #asylum #ahsmeme #ahsasylum #americanhorrorstoryasylum #american #horror #story #funny #comedy #scary
gallant is superior, but wbk. 🤪
-
[please don’t repost]
Madison never did get Eminem
•
The Badass Nun 
___
dt tagged 
ac @vin.mp4 
___
#beerclubcult #maryeunice #maryeuniceedit
1/3 Cordelia Goode... Our motherfucking supreme God damn it 😍
.
Tagged are accounts I love also if we could get this to Sarah I'd cry because I'm high key too disabled to be creating this kinda illustration anymore 😥
.
I paralysed my hand finishing this.... So like ain't that great
.
.
.
#sarahpaulson #americanhorrorstory #ratchet #americancrimestory #oceans8 #glass #hollandtaylor #ahsroanoak #ahscoven #ahscult #ahsasylum #ahsapocalypse #l4l #supreme #ratchet #queensarah #queen #cordeliagoode #fanart #illustration #starvingartist #disabledartist #watercolours
felt cute, might escape an asylum later 🥰
•ac:idk
•dt asylum stans
#q What are your favorite songs?
#a mine are: bad liar by imagine dragons & nasa by ariana grande

#evanpeters #evan #thomas #peters #taissa #farmiga #taissafarmiga #cute #sweet #happy #ahsmurderhouse #ahsasylum #ahscoven #ahsfreakshow #ahshotel #ahsroanoke #ahscult #ahsapocalypse #americanhorrorstory #ahs #ahs1984 #smile
the witches in American Horror Story Coven (2013) vs in Apocalypse (2018). Which season do you prefer each witch the most in, and which season do you prefer in general? Leave your thoughts in the comments!
-
Although I prefer Coven (as a season) overall, I actually believe some of the witches like Madison, Cordelia and even Myrtle were much better in Apocalypse and actually had character development UNLIKE Zoey and Queenie which were literally lifeless!!
angel face
{ #sarahpaulson }
before i say this i love ALL OF YALL but the putting filters on pictures of evan is just dumb to me, it’s a fanpage have fun! and it’s so annoying when you find a good picture but it has a weird ass filter on it, idk like atleast leave a clean copy of the picture and don’t be so anal over a fan page feed we’re here for a good time not a stressful time don’t hate me i love y’all fanpages that do filters but i said what was required
Bugün de birilerinin ifşasi güzel
Show chosen; American Horror Story
Top 3 Cast Members
1- Evan Peters
love of my life
••••
Cr; @voguewheeler
Cuando te piden que describas a uno de tus amigos.
maybe lana winters owns my ass maybe i’m at peace with that
[repost] would you guys like to see Finn and Gabby in s9?
auww♥️

Loading